NIŠTA MI NIJE REKLA (Zbunjen u neznanju)

Valjda je Žak Prever išao na trg ptica i tamo kupio zlatni kavez, ko će ga više znati.
Uglavnom, ostala mi je ta  slika u u sećanju, s tom razlikom da JOJ ja nisam kupio kavez.
Urlao sam na tu nežnu pticu, dok je posipala suzama  zlatne žice, u očajnickoj borbi sa njima (iako sam video njene okrvavljene kandžice).

Pitao sam je tiho  jednoga dana: “ Zašto si tužna , ptico moja?”
Nije znala kako da mi kaže.
Dresirao sam je da guta pesmu kad joj se peva i da peva kad joj se ne peva.

Ništa mi nije rekla, moja ptica
– izgleda da joj zaista nije bilo do cvrkutanja.
Ništa mi nije rekla, moja ptica;
samo je dunuo jak vetar, šibajući neke nejasne zvuke.

Ostao je samo vetar, iščašeno krilo
i u vetru, perce.

 

 

Jelena Stojković-Mirić

5.02.2007.

Ostavite odgovor

Goodreads

