SLIKA I CRTEŽ

Objavljeno prvi put 31.o1.2007. god.

prenešeni komentari:

1.
Zmajcek said,

Februar 1st, 2007, 2:51 pm

Dobro dosla u nase carstvo blogova i blogera 🙂
2.
AuroraBorealis said,

Februar 2nd, 2007, 12:06 am

Nasla sam se. . .jako lepo. . .
3.
jelenaartpoezija said,

Februar 4th, 2007, 2:22 pm

Zmajcek,
hvala na toploj dobrodoslici.
4.
jelenaartpoezija said,

Februar 4th, 2007, 2:25 pm

AuroraBorealis,
iz privatnog zivota znam da se ljudi uglavnom pronadju u nekom delu pesme
Ja sam od onih bezbroj ali…
5.
crvenasonja said,

Februar 16th, 2007, 2:19 pm

samo jednostavno jedno malo hvala…za saznanje da rec jos uvek nesto vredi, kao sto je rekao Mesa Selimovii:”ono sto nije zapisano i ne postoji, bilo pa umrlo”…
…lep primer tvoje sopstvene besmrtnosti…
6.
jelenaartpoezija said,

Februar 16th, 2007, 2:54 pm

Veliko hvala.
Ne znam sta da kazem, zatecena sam tvojim komentarom.

Bolje da nista ne kazem, da cutim i uzivam u ovom trenutku …
7.
Grof V. said,

Februar 22nd, 2007, 12:21 am

Pokušavam se probiti kroz turobne jeke vremena
i snažno disanje tuga, što iz čista mira otkazuju
poslušnost kolebljivim zvijezdama.
Pokušavam shvatiti potez, nijansu, bol, obris
i shvatim da je u ovome stvaranju ranjena žena,
što je na grudima prenijela na suho pola grada,
a druga polovica je otekla nekamo daleko niz Dunav.
Pokušavam biti jedna tišina, malenkost
i puno, puno poštovanja. Moj naklon.
8.
jelenaartpoezija said,

Februar 22nd, 2007, 1:56 am

@Grof V:

Moje postovanje.

Tvrdnja da ste veliki pesnik sve vise dobija na jacini, ako i moze jace od toga sto prvi utisak mi bi u Vasoj Zacaranoj dolini. Ja odavno nisam naisla na Poeziju koja je tako duboko u meni i odmah ostavila svoj iskristalisani pecat .

Ne morate dalje pokusavati da shvatite potez, nijansu, bol i obris…
Sve ste shvatili i ja ostajem i zadivljena i zacudjena nad Vasim vidjenjem.

Kako neko iz daleka, moze tako precizno opisati sve ovo, kao da ju je moja ruka nosena mojom dusom sama ispisala???

Vase reci cu sacuvati u svom drevenom kovcezicu gde cuvam blago – blago duse.A tu retko,retko sta ubacujem.

Laka Vam noc Grofe.
9.
Zare said,

Mart 5th, 2007, 5:35 pm

Ima nesto posebno u tvojim crtezima… Taj neki specifican fazon… Odskace od onog sto vidjam svakodnevno… Volim sto forsiras ono sto ti se svidelo da radis i da to teras bezkompromisno. Svidja mi se. Podrazumeva se da uzivas kad crtas ali ja volim kad to i osetim kod nekog, prosto vidim.
A reci… sve sto kazes i napises puno je pozitivne energije… Hm, mora da je lepo biti u tvojoj blizini…

Pozdrav, Zarko.
10.
jelenaartpoezija said,

Mart 5th, 2007, 6:23 pm

@Zare:
Hvala Zare. Lepo si to primetio – specifican fazon. Ja sam ga kroz razne faze pronasla i uzivam u tom svom licnom pecatu.
Koliko sam videla u tvojoj galeriji, javljas se iz Praga. Jos veci kompliment.
Pozdrav.
11.
diabolis said,

Mart 31st, 2007, 4:22 am

malo dugo mi je trebalo da dodjem do naslovne strane 🙂
12.
jelenaartpoezija said,

Mart 31st, 2007, 11:01 am

@Diabolis:
Bitno je da si stigao do nje. 😀
13.
dodauvijeka said,

April 2nd, 2007, 4:18 pm

Evo tek sad stigoh malo da pregledam tvoj blog detaljnije… Odlicno…
14.
jelenaartpoezija said,

April 2nd, 2007, 6:01 pm

@dodauvjeka:
Osmeh…

Ostavite odgovor

Goodreads

