SREBRNASTO PAPERJE

Kad te staze novog dana odvode,
ti, ponesi me
kao srebrnast prah,
kao reljef na svojoj koži.

Ponesi me
kao nečujni treptaj na usnama,
kao smešak ili osmeh.

Ponesi me
kao zbirku misli
u uhu kao zvuk
dok odzvanjam kroz dan i noć.

Ponesi me
kao nežnu notu
koja leprša oko tvog bića.
Nosi me u duši
kao prozračnu senku
kao otisak ili ožiljak
na tvojoj koži.

Ponesi me u očima,
kao nejasan obris malene siluete,
kao miris i dah.
Na rukama laganog povetarca
neću ti biti teška.

Ja sam samo srebrnasto paperje.

 

 

autorka crteža, pesme: Jelena Stojković-Mirić

2.o2.2007.

Ostavite odgovor

Goodreads

