LINIJA

Jelena Stojković-Mirić

15.03.2007.

prenešeni komentari:

1.
Zare said,
Mart 15th, 2007, 8:42 am

I ovaj lik je fantastican… kao i obicno… volim kako radis portrete…
Plus generalno imam slabost prema crtezu kao tehnici. Tu se covek nikako ne moze sakriti. Ili umes ili ne umes, ili jesi ili nisi…
Nervira me ovkakav kvalitet fotografije… Uzivo su ovi crtezi garant mnooogo, mnogo efektniji…
Koje su dimenzije ovakvih crteza?
Mozda je skeniranje bolja opcija od fotografisanja… (Tj. znam da jeste sigurno ali da li je izvodljivo?)
2.
jelenaartpoezija said,
Mart 15th, 2007, 10:38 am
@Zare:
Konkretno ovaj cretez je nesto manji od A4, ima uh formata A3, A4; ima ih i vecih, itd.itd.
Skeniranje jeste bolja opcija, ali nemam skener (posalji ako imas jedan visak 😉   ), a i da imam 90% crteza ne bi stalo u skener….
3.
Zare said,
Mart 15th, 2007, 11:48 am
Cccc… gde ti bre zivis Jeco 🙂 :):) Pa ja garantujem da iza coska imas bar dve radnje gde ce ti skenirati do formata A3 za mozda 10-15 dinara 🙂 :):)
4.
jelenaartpoezija said,
Mart 15th, 2007, 11:54 am
@Zare:
Puta 200 – 300 crteza pa ti vidi.
5.
Zare said,
Mart 15th, 2007, 12:04 pm
Eeeeee, a gde je selekcija, samokritika, Best Of… ??? 🙂 :):):)
6.
jelenaartpoezija said,
Mart 15th, 2007, 12:34 pm
@Zare:
Sto me maltretiras?
Pa kod mene je sve The Best
7.
kamović said,
Mart 15th, 2007, 5:30 pm
da nisi toliko daleko, ja bi sigurno tražio da mi nacrtaš nešto

Ostavite odgovor

Goodreads

