SLUČAJNO POPODNE

Iznad brade mi zastade,
tvoj zamišljen glas,
teško ga skidam
kao loše ispucan balončić žvake.
Iznad usana mi skliznu
sladak ukus tvog pogleda.
Otrgnuti se ne mogu,
svilenkastom utisku.

Iznad nosa mi šušnu
reči upućene slučajnog popodneva.
Otrgnuti se ne mogu,
jednom proleću.

Iznad oka mi zasvetluca
tvoj znak.
Otrgnuti se ne mogu,
iščekivanju.

Iznad čela mi
zaplešu misli čežnjive.
Otrgnuti se ne mogu,
nedostajanju.

Samo ponekad
svega mi je iznad glave
ni s njom ne znam šta ću.
Pobegnem,
a kad se vratim
zateknem sebe
na sopstvenoj glavi

sedim
kao Rodenov Mislilac.

 

 

Jelena Stojković-Mirić

31.03.2007.

Ostavite odgovor

Goodreads

