SVEJEDNO ŠTO NISAM TU

Sve sam stranice pročitala,
okeane preplivala,
sva sam plavetnila preletela,
zelenila pregazila.

Idi, pokri se mojim bolom,
idi, pokri se mojom suzom
i saši košulju od moga glasa.

Probudiće te
ohlađena suza
na košulji
koži
i nećeš znati odakle se stvori.

Jastuk će biti slan,
zaboravih se osušiti
izlazeći iz okeana
i,  biće pun srebrnastog paperja,
zaboravih stresti
mesečinu sa sebe.
Po njemu će plivati
obrisi neba koja preleteh
i biće pun travki i granja.

Ćutaćeš,
svejedno što nisam tu
u osvit dana.

Sve sam stranice pročitala,
okeane preplivala,
sva sam plavetnila preletela,
zelenila pregazila.

Idi, pokri se mojim bolom,
idi, pokri se mojom suzom
i saši košulju od moga glasa.

Ćutaćeš,
svejedno što nisam tu
u osvit dana.

 

 

Jelena Stojković-Mirić

23.03.2007

Ostavite odgovor

Goodreads

