GOSPODIN MARGINA

Gospodine,
ja ne znam šta Vam je trebalo
da mi iz ruku izbijete onih
par nežnih stranica.
Gospodine,
ja ne znam čemu ta igra
margina stranica.
Možda time hranite
neki bolesni deo vašeg ega?
Gospodine,
znam da ima lepših osmeha
niste mi to morali reći
nisam toliko neskromna,
tupava.
Gospodine Pažljivi, Nepažljivi
je ne razumem
vaše mene imena.
Gospodine,
nemojte me ništa pitati
ne želim se baviti
izricanjem izrečenog
a Vi produžite putem slepila.
Gospodine,
je ne znam otkuda
toliki strah od mene
probuđen u Vama.
A sad me izvinite
idem Vam dopisati nadimak Margina
i usput moram svratiti
do one galaksije
zgasnuti je sa dva prsta.
Gospodine,
nemojte se čuditi,
nemojte se čuditi,
zasigurno ćete tada progledati.

 

 

Jelena Stojković-Mirić

20.07.2007

Ostavite odgovor

Goodreads

