GOVORILA MI JE


Govorila mi je
da sam kreten i idiot,
ne trepnuvši.
Govorila mi je
da sam majmun i stoka,
ne razmišljajući
kako ću reagovati.
Govorila mi je
da sam njanja.
Govorila mi je
da sam konj i magarac
bez imalo srama.

Nikad se nije usudila
sebični skote
da izgovori glasno,
ali sam znao
da je i to govorila…
To sam joj prepoznavao
u mislima
nazirao u očima.
Govorila mi je
psovke kao da su dobar dan
ne pomislivši
da bi me nešto od toga
moglo povrediti.
Govorila mi je
na lošem engleskom
Fack You.
Govorila mi je
da sam muški vetropir
probisvet
šarlatan.

Govorila mi je
tako grubo
tako plitko
a volela me
nežnije i dublje
od svih princeza piskutavog glasa.

 

 

Jelena Stojković-Mirić

9.06.2007.

Ostavite odgovor

Goodreads

