NOĆAS

Noćas ću se družiti sa Malim Princom,
obilazićemo planete,
lakim skokom.

Noćas ću obući najlepšu haljinu.
Neću sebe menjati,
menjaću pejzaže.
Noćas se sebi sviđam
nasmejana.

Noćas ću slušati najlepše pesme
skakaću,
plesaću
pevaću
koliko me grlo nosi
i ptice će pevati sa mnom,
od mog’ glasa neće se stresti,
a ceo hor predvodiće
dirigent vrabac.

Noćas ću sedeti kraj reke
bacaću kamenčiće
i pričaću joj dugo, dugo…
I hodaću po vodi.

Noćas mogu sve.

Noćas ću se napiti,
gledati svoj lik u dnu čaše
iako to ne priliči ženstvenoj nijansi.
Prebiraću prstima kapljice
oznojene čaše.
Praviću oblake dima od cigarete
iako ni to ne priliči ženstvenoj nijansi.
Prelivaće se iz boje u boju,
oblika u oblik
i diviću se kaledioskopu oblaka u mojim očima.

Noćas mogu sve.

Noćas ću biti vrtlog vetrova,
leteće papiri i olovke svud’ oko mene,
smejaću se i plakaću s’ njima,
proletaće oni kroz mene
i ja kroz njih.

Noćas ću preplivati
jezero hladno-toplih talasa,
ono moje jezero.

Noćas ću izbrisati mržnje ovog sveta
posuću ga cvećem,
začaraću sve ljude ljubavlju.
On će se ujutro probuditi nov
i neće u njemu naći
ni trunku zlobe
iako će je mikroskopom tražiti.
Vadiće Zemljinu krv,
al’ će se u rastvoru pokazati
nova krvna grupa
Ljubav-Sreća plus.

Noćas mogu sve.

Noćas ću pronaći najprostranije klizalište
na nekoj visoravni,
klizaću ludo
i niko neće moći prebrojati
uspešne piruete.

Noćas mogu sve.

Noćas ću se zaljubiti u nekog Princa
i odjahati s njim
u nepoznatom pravcu.
Nećemo se odseliti
sa Zemlje
jer noćas sam mogla sve.

Jelena Stojković-Mirić

1.06.2007.

Ostavite odgovor

Goodreads

