SLAGALA BIH TE…

Stvarnost je svesna
svog talenta,
tako se lako poigrava
crtežom lavirinta.
A mi pijuni,
vukli smo istovremeno
onu njegovu pravu liniju
sa različitih krajeva.
Ni danas mi nije jasno
kako.
Slagala bih te
kad bih ti rekla
da mi taj slučaj,
nije i dalje čudan.
Slagala bih te
kad bih ti rekla
da sam znala
da će taj susret
imati bilo kakvog odjeka u meni;
da se ne bih osećala izgubljeno
kad bih izgubila končić
koji uhvatih onda.
Slagala bih te
kad bih ti rekla
da se ne smešim
dok gledam kristalčiće iznanađenja;
da se u meni ne razlivaju boje
osmeha i bliskosti.
Slagala bih te
kad bih ti rekla
da sam te tražila;
da umem sve precizno izmeriti
na tasovima svojim;
da mi je sve sada jasno
i da i dalje ne napipavam u polutami.
Slagala bih te
kad bih ti rekla
da mi taj susret nije značio
i da mi kroz vekove
neće
značiti
ništa.
Slagala bih te.

 

 

Jelena Stojković-Mirić

22.05.2007.

Ostavite odgovor

Goodreads

