DOBRO JE OVDE S TOBOM POD ZVEZDAMA

Hajdemo jesti mahovinu
i šećernu vunu oblaka,
pićemo s’ potoka kao dva laneta
prosipati šarene kristale irisa.
Okreni peščanik,
namigni mi malo
i podmetni mu krupnije zrnce.
Baš tako.

Ogrni me modrom posteljom zvezdica,
i srebrnjakom
sa sve kapicom na glavi,
ako baš zahladni.
Mani me svečanog oblačenja,
štiklica,
mani me.

Hajdemo,
prebaci baletanke preko ramena
u džep ubaci maleni kompas
čisto da lakše nađemo
našu poljanu.
Odatle krećemo.
Mani me jedne galaksije
nemam sad mozga
za tako uska istraživanja.

Daruj mi orden poljupca,
položi na rame
epoleticu
igre prstića
onako baš,
od lotosovog valcera.
Rastvori boje pogleda.

Hajdemo,
nek’ pršti sve
k’o jato svetlećih leptirića.

Hajdemo plesati,
pijano-paperjasti
na podujumu
iznad nebeskih belih oblutaka,
nek’ nam stopala podupru pahuljice,
nek’ nas lagana kiša obraduje
nad žitnim poljima.

U zoru položićemo na jastuk
dva nasmejana perceta.

Ma, hajdemo sad
nećemo ni sletati,
dobro je ovde
s tobom
pod zvezdama.

 

 

Jelena Stojković-Mirić

18.09.2007.

Ostavite odgovor

Goodreads

