NISAM UMEO

Nisam umeo biti heroj
pred veličinom tvog ega.
Plaši me jačina tvojih ženskih hromozoma,
plašim se tvog sve-rekla pogleda
belog prkosnog vidika
košuta očiju
i ko zna još čega
i ko zna još čega…

Ostaću slabić
pred tvojim mislima.
Iz tvog sićušnog skeleta
izbija snaga koja mi ledi krv u žilama
više no sto bahatih, nabildovanih muškarčina.

Ostaću sirova životinja
braneći se urlikom i pretnjama.

Iz nemoći sam životinja,
iz životinje još nemoćniji.

Ubija me tvoja samouverenost,
voleo bih da si slabija.
Bleda, koštunjava,
ko bi rekao da si nesalomljiva!?

Plaši me tvoj predosećaj, vizija,
plaši me tvoja glava!

Jezik će te ubiti!!!
lepo sam ti govorio,
šta će ti tvoje mišljenje
način razgovora
pristup problemima.

Kako se usuđuješ pred lavom
stati mravlje odvažno
skroz si pošašavila !!!

Sećaš se onog dana
kad sam se izlanuo
koliko si ogromna u mojim očima,
ne znam šta mi je bilo da se tako izletim
kao budala
i sve ovo što ti sada pišem
sve je obična izmišljotina.

 

 

Jelena Stojković-Mirić

14.10.2007.

Ostavite odgovor

Goodreads

