TO SPOLJA NISAM JA

To spolja nisam ja
unutra progledaj unutra
proviri kroz prozore
nemo gledaju nevericom neviđenja
to spolja nisam ja

tamo
tamo
sva sam šarena
izrešetana omaškama
varljivih vazdušnih pušaka
tamo
tamo ćeš pronaći
sela i gradove
visove
pećine kolažirane
iglo
Eskime
tamo ćeš me naći među čergama
u zagrljaju Petra Pana
u plesnim dvoranama
tamo ćeš me naći među prosjacima
tragačima

tamo
tamo
izvrni kožu
to spolja nisam ja

 

Jelena Stojković-Mirić

4.10.2007.

Ostavite odgovor

Goodreads

