VIDEO EHO „Zapisa sa terase“

Sunčan dan. Na limu potkrovlja golubovi se igraju. Posmatram. Umorio me neki virus, prehlada. Ja bih napolje, ali lomi me. Sumorne misli i umor. Ništa lepo. Biće bolje – uvek vadim tog keca, ne iz rukava.

A onda stiže sasvim neočekivano iznenađenje u obliku video zapisa. Njegov autor je Unatočsvemu. Gledam, slušam i smejem se. Lekovito. Stiglo u pravo vreme. A kako baš u pravo vreme, ne znam. Znam da mi je bolje, lepše, lakše. Gledam svoju daleku terasu i breze me opet leče. Prijatno zrnce koje ću sačuvati ovde. Hvala Ti.

23.09.2007.

Ostavite odgovor

Goodreads

