SEBIČNA PESMA


Ako nestanem
ako me zgaze k’o mrava
i budem tek fleka na nečijim cipelama.
Ako nestanem
ako me zbrišu k’o kredu s’ table
i speru sunđer u baruštini sa fekalijama
ko će preneti poruku da sam bila
postojala
ovakva
i  ja i on i ona i ono…?

Ko će našu bocu
preneti do okeana?

Ko će preneti moju ljubav
ka ritmu bubnjeva
žile kucavice
što se radovala i radovala
uz vatru u džunglama
iako
nije sve bilo
tra-la-la-la-la?

 

 

Jelena Stojković-Mirić

4.12.2007.

Ostavite odgovor

Goodreads

