TIHO SAM IZAŠLA IZ NJENE PRIČE

Nije se micala, pretvorila se u statuu.
Trgla se. Oko nje su padali polomljeni delići.
Iskorak na krov, preko joj je potreban, šta će antene i dimnjaci misliti, baš je briga. Progutala je veliku dozu toplog pisma, koje nije dobila i sočno ispila oko dvadeset litara muzike koja joj je prijala.
Na samom vrhu krova, odigrala je par školica, najpre icrtavši linije kredom u boji.
Sivila joj je dosta! Posmatrala je zvezde, mlativši nogama i duvajući balončiće žvake koji su joj se povremeno lepili za nos i razvlačila je, motajući je oko kažiprsta.
Mali Princ je i dalje zalivao svoju ružu.
Odjednom se pojavi Petar Pan: “Hajdemo malo leteti.”
Pristala je, vidno umorna. “Šta ti je?”, primetio je, znali su se od detinjstva.
“Ništa Petre, samo sam, nemoćna, besna, tužna…”
“Samo!?”
“Petre, propadam, pridrži me.”
“Otežala si.”
“Nisam otežala, otegnuo mi se teg.”
“Ništa te ne razumem. Šta to žvaćes!?”
“Kako si mogao zaboraviti, pokazivala sam ti, to su žvake!?
Petre, uživaj, videćemo se opet, moram nazad zbog njega. ”
“Kako ne bih zaboravio, znaš od kada te nije bilo na krovu. Kog njega!?”
“Slušaj, ajmo još par krugova obleteti, umesto što stojimo ovde kao budale i gledaš me tako čudno.”
“A ko je on?”
“A ko je on? A ko je on? Nja-nja-nja-nja. On je dečak i slab je trenutno, potrebna sam mu.”

Kompas nije izgubila. Oprostiila se sa Petrom, zahvalila mu se na druženju, posedela još malo na krovu, slušala talase mora, udisala svežu borovu šumu, a onda se vratila.
Šum talasa nije čula, samo nemirno šištanje njega.

Istopila je teg rukama i počela igrati prkosno, smišljajući nove igre za sutrašnji dan. Kad već ne može šištati umesto njega,  može svašta uraditi, izmaštati da dozove radost na tom dečjem licu.

Tiho sam izašla iz njene priče, videvši da je odmornija i snažnija.

Jelena Stojković-Mirić

6.12.2007.

Ostavite odgovor

Goodreads

