KARANTIN


Izdahnula sam
čekajući da se ljubav legalizuje.
Otrovni gasovi mržnje
dozvoljeno se šire.

Skrivala sam se kao gubavac
da mi se sa srca ljubav ne omakne.

Izdahnula sam
čekajući kapsule vazduha
riba sam na obali,
a tamo gde sam čekala život
namesto smrti da se proslavi,
kostur sam.

Dovoljno mudra,
ljubav i život da zapišem
u kamen uklešem
u nebo utisnem

dovoljno glupa
da me zbog toga
u doživotni karantin zatvore.

Izdahnula sam
čekajući da se ljubav legalizuje.

 

Jelena Stojković-Mirić

7.05.2008.

4 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Anica
    dec 01, 2010 @ 01:15:20

    fenomenalno…

    Odgovor

  2. Anica
    dec 01, 2010 @ 20:50:02

    ..citam ..i citam…..uzivam ….ne volim bash nesto da koment..alii tu sam….i sjajno mi je 🙂

    Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

