KLOŠAR

Kladila sam se
na romantičnost
novčić po novčić
na dvoje pod mesečinom
srebrnasto,
na dvoje kraj reke
zelenkasto,
novčić po novčić
tiket po tiket

još samo ovaj put
(lažem)
i kladim se na romantičnost

u fontane
u bunarčiće
novčić po novčić do saznanja
klošar sam
zavisnik.

Rehabilitacija beše bolna

ispratiše me osmehom:
Možeš dalje, izlečena!

Al’ opet sam posrnula
i dalje
I dalje odbijam poverovati
da dobitka nema
besomučno preturam po kontejnerima

u predvečerje
čistači ulica odvoze poslednji metalni tračak :
Čekajte, jedan nisam pregledala!

U trenu
zapljusne me vodurina
perači ne vide
zanesenog klošara
što piše i jede
truo list nečega.

 

Jelena Stojković-Mirić

19.04.2008.

Ostavite odgovor

Goodreads

