POMRAČENJE

Pomračenje Sunca
pomračenje Meseca
mene

nizbrdo
nizbrdo
krenulo je nizbrdo
ne zaustavlja se
gubim snagu za osvetljavanje
izvlačenje potopljenih brodova

evo ti i moj kamen
guraj ga

mislila sam ostaće sedam
nekotljajućih žila kucavica septembra
guraj i njega
evo ti moj septembar
samo ti suze ne dam
ne dam
oplakujem krvavu suzu avgustovsku
ubeđuju me nije to nista
olako prelaze preko
ne čudim se
ćutim
nije nam isti rok trajanja
nije nam isti vek

neka me nek’ sam kukavica
neka me
rame je luksuz
istačem suzu da bude rame drugoj

vidiš li glumce bez diplome
kako se odlično snalaze
smeju se
spolja se smeju moj Sizife
vidiš li tamo me nema
vreme je pomračenja

evo ti i moj kamen
guraj ga.

 

Jelena Stojković-Mirić

17.09.2009.

Ostavite odgovor

Goodreads

