BEŽI

Beži od mene,
hodajuće melanholije
ponekad zasvetlim kao stara žarulja
i retko, retko se setim
svetlost sam donela
svi oni moji rudnici sreće
toliko puta pomenuti
presušiće
i ja se jednom, više nikad neću nasmejati.

Beži od mene
moja je nesreća srasla k’o nokat
mogu je čupati
rezati
seckati
opet će izrasti
beži od mene,
moja je radost duboka i glasna,
mirisna
a moja patnja smrdi
(memljiv je to podrum)
trulež se oseti
tu, niko svežinu ne udahnu
beži od mene,
nemoć je strašna i sablasna,
nepregledna
na kraju,
tebi nepojmljiva
i zato, beži od mene
iza nekih drugih očiju
plami se tvoja sreća,
sazvučna s’ putevima laganim

Beži od mene,
hodajuće melanholije
ponekad zasvetlim kao stara žarulja
i retko,
sve ređe se setim
svetlost sam donela
svi oni moji rudnici sreće
toliko puta pomenuti
presušiće
i ja se jednom, više nikad neću nasmejati.

 

Jelena Stojković-Mirić

3.08.2010.

4 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Anica
    nov 26, 2010 @ 00:57:28

    savrseno..

    Odgovor

  2. srebrnastopaperje
    nov 26, 2010 @ 02:35:52

    Hvala Anice.
    Drago mi je kada vidim da neko dublje prelista ove stranice.

    Odgovor

  3. Anica
    nov 27, 2010 @ 00:23:25

    …sjajni ste.. da odem leci a da ne procitam bar nesto odavde..hmmm ..ne sjecam se kad se to desilo 😛

    Odgovor

  4. srebrnastopaperje
    nov 27, 2010 @ 15:54:29

    Drago mi je ako uzivate : )

    Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

