ZAPIS


Nebom su projurili komarci čeličnih krila
progledala sam na jedno oko
da znam,
maraton je i komarci ih nadgledaju odozgo
ipak zaklanaju mi Sunce
u trenu ih menjam za brezolik prozor
i njegov muzički maraton
volim jutra u kojima ustanem nakrivljeno nasmešena
i kažem Dobro jutro Sunce
to se sovama retko dešava
da znam, nije mi prva pesma
koja leprša
ahooj Anja ahooj
možda i nije pesma
tek
volim tu uzburkanost šarenih misli
uz komešanje crno belog
čak i to da što ne uspevam sve u mrežu pohvatati

danas pobeđuje punoća života
izgleda da su me noćas zdravo napojili gospodin Dunav
gospođica Sava i moja daleka Vlasina
dozvoljam sebi luskuz izuzimanja sivila
dozvoljam sebi luskuz nezavršenih poslova
ne dotiče me tek otvorena škrinja
krivim šeširic i sve bojim u plavo
danas jedem zmajeve
i hrlim ka rečnim galebovima
danas ne tonem ispod svojih stopala

danas ne tonem ispod svojih stopala.

 

Jelena Stojković-Mirić

26.04.2010

Ostavite odgovor

Goodreads

