ELIZA IMA SRCE ČOVEČE (video prilog)


Nastup na večeri poezije ARGH! II, 20.12.2010.
tekst pesme :

https://srebrnastopaperje.wordpress.com/2010/09/06/eliza-ima-srce-covece/

7 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Peščana
    dec 29, 2010 @ 10:48:39

    Šareno srce čoveče!

    Odgovor

  2. srebrnastopaperje
    dec 29, 2010 @ 11:24:32

    @Peščana
    Uh, ovde sam malo zastala pre pregleda komentara… teže je nastupiti sa svojom pesmom, čoveče : ) .

    Odgovor

    • Peščana
      dec 29, 2010 @ 12:33:11

      Nema potrebe da zastaneš…tvoje reči i stihovi mogu da budu samo jači ako ih upravo ti izgovaraš 🙂
      Za mene je posebna dragocenost kada pesnik govori svoje stihove, volim da na taj način upoznajem stvaraoca… 😀

      Odgovor

  3. srebrnastopaperje
    dec 29, 2010 @ 12:48:41

    @Peščana:
    Eliza ima šareno srce
    al ju je teško izneti glasom …..
    Pravila mi je probleme nije se dala. I sada uočavam neke greške kao što je povremeno razvlačenje vokala na kraju. Kritika je pala : ) .

    Više volim u usamljenom kutku da ih šapućem, a ponekad poželim pred
    mikrofon sa njima i tu nastaje neka moja, čudna vrsta borbe u više pravaca.

    No, drago mi je da voliš na ovakav način upoznavati moja škrabanja.
    Hvala ti još jednom, ovaj put bez uh : ))))

    Ponekad sanjarim da neku moju pesmu govori Šerbedžija (ni manje ni više). Svi imamo prava na suluda sanjarenja : ) . To bi volela čuti…

    Odgovor

    • Peščana
      dec 29, 2010 @ 15:32:04

      Razumem te, (samo)kritika je važna stvar, slažem se da je i dikcija bitna. Ipak kada slušam, na prvom mestu mi je energija i emocija koju primam, a što se toga tiče nemaš razloga za brigu. 🙂
      Svidja mi se tvoja šarena Eliza…možda zato što se i sama pronalazim u njoj…
      A ti sanjari o Šerbedžijadisanju, nikada ne znamo koje želje nam se mogu ostvariti 😉

      Odgovor

  4. voja
    jan 11, 2011 @ 00:35:31

    imao sam srece da prisustvujem ovom hepeningu i bila si sjajna. jeste posban utisak kada čitaš svoju poeziju..
    pozzz od prijatelja 🙂

    Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

