4 MUZE

©Jelena Stojković- Mirić (format 60×50)

(kombinovana tehnika na platnu)

16 komentara (+dodajte svoj?)

  1. AnaM
    jan 27, 2011 @ 10:26:55

    Slika koja se ureže u sećanje….

    Odgovor

  2. sarah
    jan 27, 2011 @ 10:43:01

    Prekrasno …
    O kakvim emocijama zraci ova slika …
    divno 😀

    Odgovor

  3. jagoda
    jan 27, 2011 @ 14:29:02

    prekrasna slika, oseća se bol koju nosi…

    Odgovor

  4. tanja
    jan 27, 2011 @ 19:53:55

    nisam te odavno čitala , preodavno i ne znam…ne mogu da te obuhvatim….čitam te i neomeđena si od tete do edvarda i potomaka….i pada mi na um mika kada kaže- parafraziram- najčvršći je zagrljaj onaj širom rastvorenih ruku….eto…toliko sam imala reći …

    Odgovor

    • srebrnastopaperje
      jan 27, 2011 @ 23:54:56

      @Tanja:
      Hvala Tanja, bacila si me u razmišljanje i
      stvarno sam neomeđena ..
      Mislim da je to dobro : )
      …najčvršći je zagrljaj onaj širom rastvorenih ruku… Mika , čudesni Mika

      Odgovor

  5. Marko - Buki blog
    jan 28, 2011 @ 07:54:07

    Stvarno super, podesca me na Natali Portman iz Black Swon-a 🙂
    tacno ima jedna slicna scena…

    Jel ovo grafitnom olovkom ili ugljenom…?

    Odgovor

  6. srebrnastopaperje
    jan 28, 2011 @ 15:59:52

    @Marko:
    Jedna od muza balet, odlično Marko : ).
    Tehnika je kombinovana, ima ugljena, suvog pastela, laviran tuš.

    Odgovor

  7. Marko - Buki blog
    jan 28, 2011 @ 17:46:04

    Moja malenkost crta takodje…ja kombinujem grafitne olovke do 9 B i uljani pastel…tu sam se malo specijalizovao 🙂 pa mi je pravi merak kad vidim nesto kvalitetno tj. da ima dusu kao ovo tvoje 🙂

    Odgovor

  8. srebrnastopaperje
    jan 28, 2011 @ 19:17:33

    @Marko:
    Hvala Marko…
    ja kombinujem sve sto mi pod ruke padne, sve zavisi od zanosa : )
    jos tanjire nisam pocela da lepim po slikama : ) ali ko zna : ) ..

    Odgovor

  9. Marko - Buki blog
    jan 29, 2011 @ 01:02:21

    Znas kako sto god ti dodje pod ruku, utoliko je originalnije umetnicko delo…:)!!!
    ja sam cesto koristio iskoriscenu kesicu od caja 🙂 tako da nisi sama 🙂

    Odgovor

  10. Vladimir Ordanić
    jan 30, 2011 @ 16:05:40

    Čudno je s tom magijom umjetničkog stvaranja… Kad god zastanemo pred jednim ovakvim djelom, kaneći proniknuti u njegov tajni svijet, misli i značenja, kao da i ono to isto nastoji s nama. Ne znam koliko traje taj trenutak (što je uopće sigurno s našim trajanjima), no kao da ni um promatrača, ni velebna slika ne ostanu isti nakon tog susreta. A slika i čovjek, čovjek i slika,
    kao pred osobitim ogledalom, najjače oćute ono nevidljivo…

    Odgovor

  11. Peščana
    feb 07, 2011 @ 21:18:18

    Prelepo 🙂

    Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

