MIKA MI POSLAO ANĐELA DA MI DOŠAPNE NJEGOVU NIKAD OBJAVLJENU PESMU

Mika mi poslao Anđela
da mi došapne njegovu nikad objavljenu pesmu

protivteža površnima
onima koji gaze preko svega
izgleda postoji

protivteža svima
u kojima je nekad bila duša čovečna
a sad visi kao prazna mahuna

ne verujem da je slučajno
stigla baš u ovaj čas:
to me Mika ponovo uči da hodam na rukama
i šalje Anđela
da mi došapne
njegovu nikad objavljenu pesmu
sav od svetlosti stvoren

Hvala Miroslavu Miki Antiću i Anđelu.

 

 

Jelena Stojković-Mirić

*hodam na rukama- Mikine reči
*sav od svetlosti stvoren- Mikin stih

PEHAR MIKA ANTIC

PEHAR MIKA ANTIC 2

2 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Vladimir Ordanić
    apr 07, 2011 @ 07:36:48

    Tko je ikada otkrio savršenu slučajnost? Mnogi bi se zakleli da je i nema. Kažete „Veliki Pjesnik Vam poslao Anđela“… Meni je prvo palo na um da je Anđeo on sam. Tko zna… Mora da postoji nešto nalik protuteži, ravnoteži i omjeru bestežinstva sred sveopćeg Kaosa. Da nema „površnih“ i „onih koji gaze preko svega“ svijet bi se sunovratio na početak. Nešto u svoj toj borbi s krčazima tama i svjetala ima neki viši smisao. Mi smo samo fina osjetna točkica na nepcima beskraja.

    Odgovor

  2. Dobrana
    apr 07, 2011 @ 23:25:06

    Radost je obradovati…

    Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

