UKOTVLJENE DUŠE

Darivao me nekim linijama
zagledala sam u njihove kosine, oblike, dužinu
ispitivala

do večeri bi iz linija propupilo bestelesno bilje
uranjala sam u vodena snoviđenja
namah se okretala
posmatrala im nove oblike
uživajući u tragovima
zeleno i plavo
prozirno poput tila
u zamahu pokreta
vidra

kažem, vodena snoviđenja
u stvari ne znam da li je baš tako
možda nešto poput porinuća u čarobne bele svetove paperja
kažem
nešto poput porinuća u čarobne bele svetove
možda
nešto poput šetnje po zelenim beskrajima
kad korak sklizne u bezbolne dubine
ni ogrebotine nema da je telo za korakom poletelo

možda je sve to zajedno
ko je još preveo snove na glasovne putanje
ko je još stvarnost optočio opisom sna
kad preklope se bujanja bilja

darivao me punim slovima
budila sam se u haljini kakvu niko nema
katkad sam sebi ličila na divlji žbun
bogato oslikan cvetovima
koji šeta i peva

katkad sam bila svilenkasto nebo
bogato akvarel nežnjikavo


tako sam rasla živela sa njima
ogledala se u vodenim ogledalima

ukotvljene duše
odraz su njihovih treperenja.

 

 

Jelena Stojković-Mirić

10 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Marko - Buki blog
    maj 22, 2011 @ 22:54:15

    Ekstra 🙂 licio na divlji zbunj uglavnom kad ustanem ujutru 🙂 Paperje

    Odgovor

  2. Jagoda
    maj 23, 2011 @ 09:05:48

    paperjasto… oslikano punim srcem i toplim daškom zadovoljne duše… liči mi na jedan topli akvarel gde se boje prelivaju i prepliću, i tim preplitanjem daju neku jaču, intezivniju boju, pa se opet rasplinu… a na sredini jedan čupavi , tek rascvetali žbun sa neznim cvetićima kao zvezdicama… blista!

    Odgovor

  3. Peščana
    maj 23, 2011 @ 12:02:40

    Interesantne odraze kriju ta vodena ogledala…..čovek se lako zaljubi u njih! 🙂

    Odgovor

  4. agroekonomija
    maj 24, 2011 @ 21:43:39

    Prekrasno! Ah, te duše!
    Pozdrav!

    Odgovor

  5. tanja stanić
    jun 05, 2011 @ 16:49:24


    zbog Patrick-a Delacroix zavoljeh balet…njegovo gostovanje u Rijeci s predstavom Ogledala duše je najbliže emociji iz ove prjesme, to je sve što mogu reći…nisam trepnula cijelu predstavu…

    Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

