DOZVOLITE MI

Dozvolite mi da ovako nenajavljeno
uronim kroz Vaše oči i zaplivam kroz Vas
dozvolite mi da plešem po vrhu vašeg uha
zvukom baršunastih dlanova
dozvolite mi da ovako iznenadno
uronim kroz Vaš dah i budem glasovit vetar
što nosi iznad perastih oblaka
ponad Vaših ramena u plišanim sazvučjima
dozvolite mi da se ušuškam u Vaše obrve kao mesečina
i budem svileno srebro tkiva nadolazećih jutara
dozvolite mi da sletim u Vaše dubine
i budem lahorna ptica nesapletena o nebo
u Vama nema ivica
(nebo ima te mane)

dozvolite mi
nisam slučajno
vrč prepun voljenja.

 

Jelena Stojković-Mirić

12 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Marko - Buki blog
    jul 28, 2011 @ 15:09:33

    sjajno, Jelena !!!

    Odgovor

  2. srebrnastopaperje
    jul 28, 2011 @ 17:10:17

    Hvala Marko! : ))))

    Odgovor

  3. agroekonomija
    jul 29, 2011 @ 12:16:00

    Moram napisati da je DIVNO,mada to nije popularan epitet na blogovima.

    Odgovor

  4. Zmajcek
    jul 29, 2011 @ 20:06:03

    Cutim da ne kvarim nesto.

    Odgovor

  5. srebrnastopaperje
    jul 29, 2011 @ 23:33:08

    Ne brini ne kvariš.
    Hvala.

    Odgovor

  6. Пдутр
    jul 30, 2011 @ 18:45:47

    Dozvoljavam 🙂

    Odgovor

  7. jagoda
    avg 01, 2011 @ 11:08:24

    sviđam 🙂

    Odgovor

  8. Tanja
    jul 28, 2015 @ 09:50:46

    ništa nije slučajno u ovom slučaju ..grlim

    Odgovor

  9. srebrnastopaperje
    jul 29, 2015 @ 01:36:32

    Ništa draga Soul… grlim te.

    Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

