NESTALI SU TUNDRASTI PEJZAŽI

Više nije dovoljno reći
tečeš kroz jedarca

u talasima nežnosti nanosiš
svetlosni prah
koji ostavljam za sobom

više nije dovoljno reći

u komorama i pretkomorama bića
istopio si lednike
ponovo svom silinom vatrenih uplitanja živim

više nije dovoljno reći
nosim te
u najsitnijem porubu haljine
svijenog kao dragocenost drevnog pisma

u vlasima kose
pred kojima se košava i severac mršte
nemoćni

više nije dovoljno reći


u ogledalu nema mog ljudskog obličja
nestali su i nekdašnji tundrasti pejzaži

ugledam jata svitaca
bez preispitivanja koji od njih sam ja

kako sam postala svitac

dišem kroz raskoš nepregledne bujnosti.

 

 

Jelena Stojković-Mirić

12 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Marko - Buki blog
    okt 14, 2011 @ 13:07:14

    tebi je inspiracija uvek na vrhuncu 🙂

    Odgovor

  2. srebrnastopaperje
    okt 14, 2011 @ 18:02:21

    Hvala Marko. : )
    Nije baš uvek, ali kad god dođe dobrodošla je.

    Odgovor

  3. Пдутр
    okt 14, 2011 @ 22:50:47

    „Silina vatrenih uplitanja
    u najsitnijem porubu haljine“
    Maestralno 🙂

    Odgovor

  4. srebrnastopaperje
    okt 15, 2011 @ 12:57:54

    Hvala Maestro :)))

    Odgovor

  5. Polihimnija
    okt 17, 2011 @ 11:47:10

    „…u ogledalu nema mog ljudskog obličja
    nestali su i nekdašnji tundrasti pejzaži

    ugledam jata svitaca
    bez preispitivanja koji od njih sam ja

    kako sam postala svitac…“

    Lepo opisano otuđenje. Sjajno!

    Odgovor

    • srebrnastopaperje
      okt 21, 2011 @ 18:42:33

      Polihimnija, dobrodošla! Hvala na komentaru. U svitca sam se pretvorilla od blaženstva ljubavi, kao neka čarolija. Ti si to shvatila kao otuđenje, no svako doživljava pesmu na svoj način. : ))

      Odgovor

  6. TANJA
    okt 26, 2011 @ 21:23:06

    „dišem kroz raskoš nepregledne bujnosti“

    ništa više ne moram reći…samo samo udah..hvala ti

    Odgovor

  7. agroekonomija
    nov 01, 2011 @ 10:47:50

    Moram reći/napisati DIVNO!

    Odgovor

  8. mario2q
    okt 31, 2014 @ 21:28:51

    odusevljen sam 🙂

    Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

