ANA VULKANOVNA

Ana Vulkanovna II, Ana Vulkanovna II

Ana Vulkanovna III, Ana Vulkanovna III

(format 29×42,5)

6 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Jassna
    jan 12, 2012 @ 15:19:08

    divno!!!

    Odgovor

  2. srebrnastopaperje
    jan 13, 2012 @ 00:46:39

    Izložbe teško da će da bude. Nigde na vidiku.
    I ne moraš da me moliš nema nula i nula i nula : ).

    Odgovor

  3. Тамарица
    jan 13, 2012 @ 19:34:30

    Као неко ко обожава да слика и црта, и неко ко себе види у будућности као сликарку, знам да Вам моји коментари неће пуно значити, у складу с тим да се Ви тиме већ, очито, професионално бавите, али морам признати, да су уметници, заиста, свестрани људи…(знам и по себи, а сада уочавам да и Ви волите књиге, музику и слично). Велики поздрав од Тамаре! Волела бих да останемо у контакну, јер ми се чини да има тема за разговор. Мој мејл имате на мом блогу…Ах..ја претера са писањем…Ово више није коментар, него састав… 🙂

    Odgovor

    • srebrnastopaperje
      jan 13, 2012 @ 21:35:03

      Tamarice, bez obzira na godine mada i ne znam koliko ih imaš, komentari će mi značiti. Pa čak i sastavi kako si ga šaljivo završila na kraju.

      Kao što vidiš prešla sam odmah na ti, ali to nije iz nepoštovanja ili nevaspitanja.
      Bila sam kod tebe i videla crteže, ti jednostavno voliš da crtaš i nemoj nikada da posustaneš i odustaneš, pa čak i kad sama pomisliš da te ruka izdala.

      Nemoj ni kada ti drugi kažu ovo ti ne valja, a biće i toga (znam iz iskustva).
      Što u nekim slučajevima nije loše jer kroz to se nešto i nauči mada boli. Ljudi smo i boli pogotovo dok smo mladi i tražimo sebe. Ima tu još nešto ukus profesora, kod jednog možeš dobiti 10 a kod drugog 6 na isti rad.
      Vidiš tu se radi o ukusima. Neko voli slatko, slano, neko ljuto isto tako je i sa pisanjem, književnošću.
      Umetnost je uopšte teško merljiva kategorija.
      Ne da se oivičiti, jer nije matematika i nije fizika.
      Kvadrat nad formatom ove slike jednak je kvadratu njene hipotenuze.
      E, pa nije : ). Masa ove slike puta ubrzanje daće mi odgovor zašto je volim, e pa neće..

      Nemoj ni onda kada ti kažu da se od toga ne živi, da tu hleba nema makar to bili i roditelji.
      Imala sam vanredno talentovanu učenicu u Loznici i mislim da su je roditelji nagovorili da upiše neku levu srednju školu, da se ne bi odvajala od kuće odmah posle osnovne škole. U redu… Ali kasnije sam ovde u Beogradu srela njenu drugaricu i pitala za nju. Upisala je trogodišnju srednju i dalje nije mogla da upisuje niti da pokušava. Ja to i dan danas nosim u sebi i stalno je se setim nje i njenih crteža.
      Nadam se ma čime se bavila da i dalje slika i da nije odustala od onog što nosi u sebi.
      Na kraju krajeva toliko je vanredno talentovanih ljudi koji nisu završili profesionalne škole, ali prave izložbe po svetu i takvima skidam kapu!

      Pogledaj slike po pećinama, njihovu snagu i lepotu.

      Ne sećam se kada sam napisala ovoliki sastav : ).
      Povuklo me ono tvoje da mi komentari nekog mlađeg neće značiti. Mlade treba podržavati u onim svojim sanjivim maštanjima ako idu srcem. I treba se osvrtnuti na svako dete koje voli nešto plemenito da radi. Svaka osoba je svet za sebe.

      Onaj koji digne nos nije svestan da ga vuče u dubinama blata.

      I kao što si ti citirala citiram i ja:
      “Umetnost nije, doduše, hleb života, ali je zato vino života.” Pol Sezan

      (Moja mail adresa je u onom gore levo delu ABOUT.)

      Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

