PROLEĆNI SLUČAJ NA PIJACI

Zavedena Suncem koje me je ujedalo za oči
otišla sam na pijacu da kupim zagrljaj.
(Dobro sam presabrala koji su mi vitamini i minerali neophodni.)
Kad sam čula cenu pala sam.

Posle sam morala da platim tri kazne:
Nisam imala autorsko pravo na to pitanje.
Parkirala sam telo na nedozvoljeno mesto.
Radar je zabeležio prekoračenje brzine pada.

Gospođo, grobarina mora da se plati
u roku od pet dana
inače idete u pakao.

Toliko sam se nauživala u ovom raju
reših da vidim taj pakao.

Pauk me odneo.

 
(Ako nije bilo tako.)

 

 

 
Jelena Stojković Mirić

2 komentara (+dodajte svoj?)

  1. Еквилибријум - Equilibrium
    apr 24, 2014 @ 04:01:41

    Odgovor

  2. Ki
    apr 29, 2015 @ 01:16:06

    Dobra!

    Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

