Ja sam od onih bezbroj ali (poetski video rad)

2 komentara (+dodajte svoj?)

  1. ironijexl
    maj 14, 2014 @ 02:15:42

    Ti si u stvari sjajno čudo, mogao bih ti još štošta reći, ali ja sam neko ko se tek retko oglasi – kao kad se davljenik za svoju ruku uhvati i kriči grgoljeći dok se kreće u smeru kojim i tvoja, usta, suze… I šta beše još?

    Odgovor

  2. srebrnastopaperje
    maj 14, 2014 @ 17:15:41

    Hvala Ironijexl.
    Beše
    ….konfuznih, smotanih
    smušenih i neorjentisanih
    i baš u tome najlepših.
    Ja sam od onih krivonogih, iskošenih, preosetljivih…
    Ima tu svega.

    Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

