JEŽEVI SE NE BUNE

Mažoretkinje u crnim frakovima
šetaju mojim grlenim usecima,
resica se nagutala
njihovih čačkalica.
/Ježevi se ne bune
bliska im je oštrica./
Prijateljice Sove oglašavaju hukom
žalost njene zarobljenosti.

Obrvama diktiram zvuk:
Opet me svrstavaju u mi,vi,oni.
Tetoviraju mi broj i vrište
o kolektivnosti.
Pečatiraju mi po čelu.

Sova ostatak prenosi
iz lokomotive u mojim ušima:
Odjebite,
Jednina sam
i vrlo tečno govorim egojezik
stoga ne u moje ja
tuđa jajašca rečenica
i ne(dela).

Jelena Stojković Mirić

IMG_20141006_094630

1 komentar (+dodajte svoj?)

  1. Peščana
    Oct 23, 2014 @ 14:11:54

    Бити једнина! Неопходност!

    Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

