ZAVEDENA POD BALKANSKOELIGIČNORAPSODIJSKA20148012015

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Galopirajte, beli konji moji
ja ću ovde stati
pod ljubičastim zvonima nebol biljku potražiti.
Galopirajte, konji moji riđani
ja ću ovde stati
ona me najpre poništi, sažvaće i ispljune polumrtvu
u njenim skivenim špiljama
promatra, dokle srce može trzati
kad ću konačno pasti.
Galopirajte, konji moji beli
poljima ćete dah moj proneti
neće mene još dugo biti
onda se vratite kopitom
zemlju il pepeo razgrnite
pospite malo rzanja dobre nade.
Galopirajte, konji moji riđani
ja ću ovde stati
da l mačem probiti ropac
da l strelom prosvirati svoju glavu
da l žaračem spržiti?
Galopirajte konji moji belokosi
ja ću ovde stati
u vrtovima nema nade
ljubav je had
neću više tamo
prva, druga, treća
možda sledeća bude…
Neću više tamo.
Da je bila,
da l je bila il to u groznici imenujem pogrešno?
Galopirajte, konji moji riđani
ja ću ovde stati
srce se zapetljalo u užadima
zalutalo u lavirint crnice.
Galopirajte, konji moji belokosi
bežite prostranstvima
dajte se divljini
ja ću ovde stati.

 

Jelena Stojković Mirić

8.1.2015

 

 

Ostavite odgovor

Goodreads

