UGLAČANI KARANFILI (MART JE)

Mart je, znaš onaj čuveni gde su se žene izborile za svoja prava
U državi MorgenMalo
Slavi se ispolirano a ispod spla/čin/e
U takvom martu urlač palaca telom:
Ženo nos među sise kad ja govorim i gledaj dole!
Mart je uostalom mesec žurbe i protrčavanja
Da bi se posle uz kaficu lagodno čitala Crna hronika
Cuckalo zubima između dva srka
Posmatrajući selfi sa lica mesta
Mart je uostalom mesec selfija u hororu
Novi efekat za fotoobradu

U kom to veku živimo kameni čoveče
Koga foliramo o pravima

Uglačani karanfili
Krvavi

Pucala sam mu u uho verbalno
Odjebi od nje neandertalcu jedan!
Dreknu: Ja sam muško!
Odjebi neandertalcu jedan

Mart je, pišem iz zatvora
Muškarčina me tužila za emotivnu povredu
Komunalci za narušavanje javnog reda i sluha
Nepoznata žena je u ćeliji do mene prebijena na mrtvo
Prikačili su joj da je kriva
Jer je podigla glavu

Ćuti, ima zemalja gde odsecaju klitoris
Ćuti ima zemalja

Uglačani karanfili
Krvavi
Mart je

Jelena Stojković Mirić

1 komentar (+dodajte svoj?)

  1. procvaiznadizvora
    May 05, 2016 @ 03:44:18

    huh

    Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

