RUBIKOVA KOCKA

u dimenziji oko tri kilograma prvi put probudi me mati
razboleh se od emocija
odmah
zavoleh to kesten oko i kosu od koje je isplela kolevku

neko mi dobaci kocku
od tada se sa loptom svađam bez pardona i,
možda tu leži klica metamorfoze bića
koje je odbijalo da bude rob koži
nikada neću uspeti da se sažmem u to ništa
mada sam joj se vraćala i rovarila ispod nje
kad vani postane onako memljivo

 

lečili su me od emocija
uglavnom bezuspešno
još uvek ne umem da kažem zbogom ljudima
koji su otišli
iako sam verovala da ih neko negde budi u dimenziji
oko tri kilograma
nije pomoglo
tamo gde su oni spavali od mene se otkidalo po jedno brdo
i rekoh živućim nemojte pre mene
ja ovo ne umem i neću nikad naučiti
i opet su me lečili od emocija

 
sa loptom se svađam
a život je Rubikova kocka

 

 

Jelena Stojković Mirić

 

Ostavite odgovor

Goodreads

