POSTDECEMBARSKA

 

 

Zarila sam ruke duboko u nebeske trave
kušam mlečni put, tu šećernu vunu, talasast svodov(ski) šampanj i,
i dalje se bavim nebitnim pitanjima
zašto u njima ne vidiš ništa ni nalik labudovima

Maleni bubnjari dobošare po limu
/možda je jesen/
budim se polukošmarno u posudama bez reda i dna
u vremenu između zapisujem redove kojih se već sada ne sećam.
Biće da je već peti dan kako razmišljam da li je:
Dečak sa čiroki frizurom šeta po asvaltu,
kratka priča ili zametak neke buduće slagalice
u kome treba istopiti kavez

Niz stopalo mi curi ljubičasto mastilo
zgazila sam naliv pero
/možda je leto/
iščupala žaoku neiscedivši tačku uboda
uostalom ne osećam bol
fjordovi i ponornice nemo niču iz desnog oka i to me više brine

Travnjak mog detinjstva plezi se toj facijalno-geografskoj pojavi
tetovira nam naga leđa, po nama padaju cvetovi jabuke
/možda je proleće/
bezbrižni smo i sredovečni, daleko od novog početka
Početak je Leo, to ću ti preskočiti…
Sve ovo je dobar obrok za čula makar ne shvatio labudove
dok me ne spotaknu oštrice misli o nepromenljivom
ipak bih volela da mi se objasni
zašto su farovi hitne pomoći prepuni košmarnog polena;
zbog čega ne postoji pravna stavka
kojom mogu darovati srce poput bubrega za života;
zašto decembar i dalje osećam u cevanicama;
čime se ispiraju zvukovi iz školjki olujnog obaveštenja:
Ostaj bez kompasa. /Gde te pronaći?/
Zvezde nikad neću prebrojati ali se time i dalje bavim
Leo, tebi se o tome ne priča
možda si u pravu
još uvek imamo gnezda jedno drugom u ramenima

Lije ovo stopalo ljubičasto i bezmučno
tvoje disanje oblaže mi auru srebrnim listovima

i dalje se bavim otkrićem nehumanog doba

mesecima imam jake glavobolje i mučnine
povraćam postdecembarske
male ljude

 

 

 

 

Jelena Stojković Mirić

1 komentar (+dodajte svoj?)

  1. procvaiznadizvora
    Jun 09, 2016 @ 04:11:43

    oh prestala sam s tim

    Odgovor

Ostavite odgovor

Goodreads

