RAZLOMCI

 

kinematografijo ovi su te zajebali⁄
to gleda tako nežno⁄
oko bi ti iščupalo lasom od poslednje dlake na glavi⁄

 

oprosti snevajuća, progledala si kroz ljusku u jednom trzaju⁄
nespremna na stanje zaleđenosti⁄
zatočena u svom tom ludilu¾
čekaš da padneš¼
grane da te izrezbare½
bar da se nokat polomi⁄
čekaš ⁄
da potekne sva ta tečnost iz tebe⇒
od guste mučnine ⁄
od željnih čipovanih osoba⁄
dugme pada i isparava kroz ćelije⁄
svelucajućih oblaka ¾
ali tečnosti nema½
tvoje nasmešeno lice i stav¼
su u opoziciji sa stvarnom⁄

 

kuneš se svim belinama papira ⁄
da su snovi stvarniji od mrtvih rikošeta⁄
dišeš kroz jedno oko⁄
opet te opasala najdublja samoća¾
lako odgovaraj dobro sam i sjajno¾
pravilno postvaljenim pitanjima⁄
ali deformitetima upitnika dorasla si¾
ne izreći¾
pokatkad upotrebi opšteprihvaćeno nakaradno pominjanje PMS-a⁄

 

 

ljubavnici su tako jaki samo u mišićima⁄
tako slabo-puni-sebe⁄
zrelo-nepotpuni⁄

 
dvanest zrna i jedan klas ¾
ostavio mi je vrabac u tacni ½
dovoljno za preživeti ⁄
mesec možda i godinu⁄
dovoljno za potpun hod i dah¼
pokloni se svetom mastilu i duhu⁄

 

za neposvađanost sa sobom⁄
neka su jutra tegovi stopalu⁄

/
nema opravdanja za zatvore u malim plišanim kutijama⁄
nema opravdanja za osušene četkice⁄
nema opravdanja za ova proleća½
što stižu sa sve više i više melanholije¾
opet će jesen tugovaće drugi⁄
povući ćeš obrvu nagore⁄
nesvesno i neznačajno⁄
mene to stiže sa jagorčevinom/
majko to ja sviram klavir po dirkama žalosne vrbe/
što par godina unazad niče iz mojih grudi/
nema opravdanja/
čak i iako odbacujem vreme/
ono neće mene/
oteći će/
a ja sebi praštati neću/
što nisam uspela biti hobotnica u vrtlogu kazaljki/

 

napusti ovaj papirnati brod/
svaki je stih razlomak/

Ostavite odgovor

Goodreads

